lördag 15 september 2007

BLÅSIG DAG!

Idag har vi haft fest i bostadsområdet (hyresgästföreningen och bostadsföretaget) som i dag fyllde 50 år!
Trevligt med trollkarl,korvgrillning, hoppborg,porslinskrossning och tipsrunda som vi vann! Massor med frukt fick vi och det passar ju utmärkt eftersom hela familjen slukar frukt!
Fred sprang runt och hade fullt upp så klart.
Har för övrigt lagat tanden nu och sovit två "hela nätter" med bettskenan! Måste nog ha den har jag insett om jag ska ha några gaddar kvar men den gick bara inte att använda under graviditeten och sen Olle kom har jag varit glad bara att få sova när det funkat och har liksom inte haft tid att tänka på nåt så upplyftande som en bettskena:) På tal om gaddar: här är min tatuering! (Ännu inte riktigt läkt)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men om man inte vill d� Jag vill faktiskt inte �ka till videobutiken och inte ringa till jobbet heller. Och egentligen orkar jag inte g� en promenad -men det �r iaf n�got jag vill! =)
Tack f�r krya-p�-dig-h�lsningen, jag ska g�ra mitt b�sta! Vill ju faktiskt inte vara hemma mer nu, vill till jobbet!! Trist att vara hemma alldeles ensamen... Mer bilder kommer, var s� s�ker! Puss och kram