fredag 5 oktober 2007

STORHANDLA

Är bra att göra, slipper gå och handla vareviga dag och så känns det lite vettigare och billigare också. Så idag tog vi oss i kragen och gjorde det! I morgon fyller kusin GRETA 6 år så då blir det kalas! Freddan har inte sovit middag i veckan, vet inte om det är nåt ryck eller om han har blivit stor kille och vill ha det så? Men han sover till sju på morgonen nu, det är REKORD! Var en snabbis hos doktorn idag, tog lite prover så nu är det bara att vänta och se va de visar, fortsättning följer. Kollade på IDOL, Sam är min stora favvis men idag var han bara blaha, tycker Andreas var superbra! Ha en trevlig helg!

8 kommentarer:

Anonym sa...

visst är den? (: gillar den jättemycket! när kliver ni upp imorgon? ska försöka gå upp i tid och hinna åka förbi er runt elva.

Anonym sa...

kikar på dina bilder och såg ett gäng på olle i en vit tröja med ränder i blått och rött och en matchande mössa. har inte du haft den då du var liten? eller har jag fel? (: kramar

Anonym sa...

Eller hur?! (: Haha, det är ett tag sen. Minns att du och jag brukade leka med mina Barbie-dockor, tyckte det var jätteroligt när du kom på besök =D
Nu får du ta och skriva ngt spännande i din blogg, eller lägga upp några tjusiga bilder! KRAM

Anonym sa...

Menar du bloggen? Alltid lika härliga bilder! (:

Anonym sa...

Haha =D

Anonym sa...

Ja, jag såg det (: Superfina!

Anonym sa...

Det stämmer nog (: Så liten och söt! Han är fortfarande väldigt söt, men inte lika liten längre... Det går undan! Kramar

Anonym sa...

Storhandla är ju bra. Själv är jag lite dålig på det - borde bli bättre.